هر روز به غیر از ایام تعطیل

۸صبح - ۵٫۳۰بعدظهر

بخش پشتیبانی در روز جمعه تعطیل می باشد .

بلاگ

قرار گرفتن مواد رنگی با منشاء خارجی در زیر پوست باعث تغییرات رنگی می شود که این حرکات را خالکوبی یا تاتو می نامیم .

 

انجام اولین تتو یا تاتو بدن بسیار هیجان‌آور است؛ به علاوه، می‌تواند استرس و اضطراب زیادی هم ایجاد کند. با رعایت برخی نکات و ترفندها، به راحتی می‌توانید از این اضطراب خلاص شوید و با اعتماد به نفس و با خیال راحت بدن‌تان را به دست جوهر و سوزن بسپارید!

راهنمای تاتو بدن

۱. در هیچ کاری عجله نکنید

وقتی قصد دارید تاتو بزنید، به شکل عجیبی وسوسه می‌شوید در اولین فرصتی که به دست می‌آورید، کار را شروع کنید. این اشتباه بزرگی است.

کمی صبر کنید و تتوکار هنرمندی پیدا کنید که هنر وی را می‌پسندید؛ در مقابل، اگر تتو را به دست فرد تازه‌کار بدهید، مجبور می‌شوید برای مدت طولانی پول زیادی خرج کنید تا به آن‌چه دل‌تان می‌خواهد برسید.

۲. مرکز تتوی مناسب را پیدا کنید

نقدها و بررسی‌ها و هم‌چنین انجمن‌های آنلاین، دوست خوبی برای‌تان هستند.

قبل از تعیین وقت برای اولین جلسه، در مورد مراکز تاتو و فرد تتوکار مورد نظرتان، نقد و بررسی‌های زیادی را بخوانید.

راحتی خیال‌تان مهم‌ترین چیزی است که باید مد نظر قرار دهید؛ بنابراین، با دقت زیاد مرکز تاتو را انتخاب کنید، و با اطلاعات و آمادگی مناسب به آن‌جا بروید تا به راحتی بتوانید تمام سوال‌های لازم را از فرد تتوکار بپرسید.

۳. تمام سوال‌های لازم را بپرسید

اگر به طور کلی، هر سوالی درباره‌ی هزینه‌ها، مراحل انجام تتو، سیاست‌های مرکز، یا هر موضوع دیگری که به این کار مربوط می‌شود، در ذهن‌تان دارید، در مشاوره‌ی اولیه از آن‌ها بپرسید.

آن‌ها احتمالا تمام جواب‌های مورد نیازتان را به شما خواهند گفت و خیال‌تان را راحت خواهند کرد.

اگر فرد تتوکار از پاسخ به سوال‌هایی درباره‌ی امنیت یا مسائل بهداشتی و مجوز طفره برود، شاید بهتر باشد مرکز دیگری را مد نظر قرار دهید، زیرا افراد معتبر باید به سوال‌هایی درباره‌ی بهداشت و مهارت‌های‌شان با اعتماد به نفس جواب بدهند.

۴. رک و صریح باشید

اگر تصمیم گرفته‌اید طرح معمول و مرسومی را روی بدن‌تان تاتو کنید، باید در این مورد کاملا صریح باشید و آزادانه هر تغییری را که می‌خواهید، در طرح مورد نظر اعمال کنید.

شما به فرد تتوکار پول می‌پردازید و هر آن‌چه وی روی بدن‌تان رسم کند، برای همیشه باقی می‌ماند. مثلا اگر از طرح زنبور خوش‌تان نمی‌آید، و طرح مورد نظر دارای گلی است که اطراف آن زنبورهای زیادی قرار دارند، قطعا باید این نکته را به تتوکار تذکر بدهید.

هر آن‌چه را از طرح مورد نظر دوست ندارید، باید به تتوکار بگویید، و وی قبل از فرا رسیدن اولین جلسه، باید تغییرات را اعمال کند.

تقریبا همه‌ی هنرمندان تتوکار انتقاد را به خوبی می‌پذیرند و با همکاری شما طرح فوق‌العاده زیبایی خلق می‌کنند که کاملا مناسب بدن و ‌سلیقه‌تان باشد.

 

 

کاشت ناخن

ناخن به عنوان عضوی مهجور و در حاشیه مانده از بدن ما، دارای محاسن و فوائد بسیار زیادی می باشد. ادامه مطلب...

تاتو

قرار گرفتن مواد رنگی با منشاء خارجی در زیر پوست باعث تغییرات رنگی می شود که این حرکات را خالکوبی یا تاتو می نامیم .

ادامه مطلب...

نظر خود را برای ما ارسال نمایید .

به ما بپیوندید

ساعت کاری سالن

رزرو فقط با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.
جمعه - تعطیل می باشد

تماس با ما

آدرس: مشهد - امام رضا39 پلاک 37
آدرس سایت: http://mahlahariri.ir
شماره تماس: 09150044402